miércoles, 1 de abril de 2015

Reunió amb la psicopedagoga


La primera setmana del mes de març m’he reunit amb la psicopedagoga per tal de acabar de perfilar el meu pla d’intervenció. Jo, amb tot el que havíem parlat en reunions anteriors, vaig fer un esbós, per tal de portar tot més detallat i organitzat i d’aquesta manera poder acomplir millor els objectius que em vaig proposar en aquesta reunió.

En ella li vaig explicar la gran importància que tenia per a mi l’objectiu que vull aconseguir en aquesta intervenció, li vaig portar unes informacions, que jo havia desenvolupat després de haver llegit i fer recerques en Internet, sobre la competència d’aprendre a aprendre, les habilitats socioemocionals i l’autoestima. Vam estar parlant sobre aquests temes dient-me que li semblaven molt encertats i que els podríem utilitzar en les reunions amb l’equip que treballa en el centre.

Posteriorment vam parla sobre els passos que portaré a terme per desenvolupar el projecte, seguint l’esbós que jo portava:
- Les fases del projecte i que treballaríem en cada una d’elles: es important fer una bona planificació per d’aquesta manera treballar de forma organitzada i no deixar res a l’atzar, és una forma de fer tot el que cal fer. Això no implica que es puguin anar fent modificacions a mesurà que es creguin convenien, ja que la planificació és oberta i flexible.
A les fases estaria inclòs:
• La temporalitat
• Les sessions
• Els objectius.
• Les activitats i continguts
• Instruments i/o tècniques
• Indicadors d’avaluació

- Vam parlar del temps que necessitaria per a cada fase i quins dies del mes treballaria en cada fase. Per organitzar la temporalitat vam haver de fer uns horaris compaginant la meva disponibilitat amb l’organització interna del centre. Per tal d’arribar a un acord hem hagut de fer algunes canvis en els meu horari inicial i en la disponibilitat del centre.

- Vam parlar dels alumnes i vam arribar a un acord en el qual jo faria un programa per treballar amb tots els alumnes del centre a nivell de petit grup. Però que jo en aquest cas solament faria una o dues sessions amb ells, segons el temps disponible, i que seria la resta de personal que treballa amb aquests nens la que desenvoluparia el pla de treballa.
D’altra banda i al mateix temps jo posaria en marxa l’ intervenció amb tres nens que necessiten d’una intervenció més individualitzada.
Entre les dues i amb la llista que jo portava dels nens que creia, i desprès d’haver estat amb ells durant el semestre anterior, que se li havia de fer aquesta intervenció individual vam agafar als tres que més preocupen.

- També vam enumerar les sessions que farien tenint present el temps que jo estaré en el centre.

A partir de l’esbós que jo portava vam quedar que acabaria d’elaborar-les amb les modificacions que haviem fet.

He de dir que vaig sortir molt contenta de la reunió, ja que l’esbós que jo portava li va agradar i vam canviar molt poques coses. També van ser interessants, motivadores, engrescadores i educatives les apreciacions que em va fer durant tota la reunió i en el moment de prendre els diferents acords. Ha sigut una reunió molt positiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario