lunes, 13 de abril de 2015

Avaluació dels tres alumnes

He estat fent les avaluacions amb la M.C., en C i l’A als quals els hi faré un pla per millorar la competència d’aprendre a aprendre(MC i C) i a l’A a més treballarem les habilitats socioemocionals. Els vaig veure per separat.

Tal com he dit aquests nens ja els coneixia del semestre passat i ja sabia com reaccionarien. Són nens que he treballat molt amb ells a l’hora de fer el reforç escolar, per aquest motiu en el moment de plantejar el que farien s’han posat molt contents, doncs, hi ha una bona relació entre ells i jo.

Primer de tot vam estar parlant de diferents aspectes però sense introduir el tema escolar. Vaig creure convenient fer-ho així per tenir més confiança amb ells i a l’hora de contestar ho facin sense cap mena de por o reticència.

Després li vaig passar unes fitxes on havien de contestar unes dades personals, acadèmiques, comportament, preferències, temps lliure... mentre omplien la fitxa parlaven de cada una de les respostes que posaven. Jo li preguntava sobre diferents aspectes del seu dia a dia i anotava tot el que em deien. Vaig pensar fer-lo així per que no els resulti tant monòtona la entrevista i al mateix temps ells llegien, escrivien i feien comprensió lectora, fet que també em serviria per valorar.

Els dia seguen vaig fer una avaluació inicial de matemàtiques, i llengües.

Durant aquest període d’avaluació no va haver cap problema amb la M.C. ja que és una nena que li costa però treballa i és disciplinada. En canvi amb el C. Que és mes mogut van haver de parar moltes vegades per poder parlar amb ell. Pel que fa a l’A que és un nen que té problemes conductuals ja va ser més complicat fer les diferents parts de l’avaluació. Em va costar més però la vam fer.

L’observació com ja he dit en altres entrades la portava fent des que vaig començar les pràctiques, per tant no calia que comences de nou.

Una vegada fetes les diferents proves vaig agafar tot el que tenia i vaig fer les valoracions. Posteriorment amb les valoracions fetes les vaig comparar amb les que ja tenia la psicopedagoga per tenir una base més fiable i poder fer el pla de intervenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario