jueves, 2 de abril de 2015

Fase 2: Aproximació als subjectes d’intervenció



Temporalització: Últimes setmanes de Març (8h)
Sessió 3 i 4: Recopilació i anàlisis de dades referent als alumnes
Objectius:
• Conèixer els alumnes i la seva problemàtica
• Concretar acords
Destinataris: La psicopedagoga, l’alumna de pràctiques, families i alumnes
ACTIVITATS I CONTINGUTS
• Entrevista amb els alumnes
• Entrevista amb els pares
• Observació directa dels alumnes
• Avaluació inicial.
• Anàlisis dels documents que hi ha al centre
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
• Entrevistes
• Diari
• Anàlisis documental de tota la informació de l’alumne
• Enregistrament de les observacions.
• Qüestionaris d’avaluació inicial.
• Documentació
INDICADORS D’AVALUACIÓ
• Enregistrar les entrevistes, observacions
• Valoració de tots els documents.

L'objectiu d’aquesta fase és que a partir d'aquestes proves inicials tinguem dades suficients per poder analitzar com és el punt de partida del nostre alumnat i així poder establir estratègies d'actuació i donar respostes a la diversitat.


Desprè d'haver presentat aquesta fase a la meva psicopedagoga em va sorgir un inconvenient, i és que la psicopedagoga va haver d’agafar la baixa, està embarassada, i va venir una altre assessora a substituir-la per aquest motiu he hagut de fer una reunió amb ella per tal de posar-la al dia del que estava fent. Jo tenia pot per si ella no li agradava el que jo li presentava, però no va ser així, en va dir que estava bé i que a partir d’ara aniria treballant amb ella les parts que em quedant

Penso que per fer la intervenció em pot anar bé ja que, i degut a que ella no coneix el nens, m’obliga a treballar més i a preocupar-me de fer unes bones avaluacions per tenir tota la informació que necessito.

No hay comentarios:

Publicar un comentario