sábado, 16 de mayo de 2015

Les sessions


Els continguts que s’han treballat en les diferents sessions van ser continguts que vaig treballar amb  la  MC, el C i l’ A de forma individual. Encara que en el bloc solament he exposat un exemple d’algunes de les sessions que vaig elaborar per treballar l’objectiu que m’havia proposat, he pogut treballar moltes més.

Però tot hi així, m’hagués agradat fer moltes més sessions de les que he fet, però degut a la manca de temps no va ser possible. D’altre banda els nens  que assisteixen a aquest centre ja tenen unes feines molt determinades, que han de fer,  que són els deures que els professors els hi posen i que sinó els fan aquí no els portarien fets.

Aprofitant aquest fet amb la psicopedagoga del centre vam decidir que aprofitaria els deures que porten els nens per treballar la Competència d’Aprendre a Aprendre, ensenyant  les diferents tècniques, estratègies  i habilitats per desenvolupar aquesta Competència, treballant les activitats que portaven de l’escola.

En un principi els nens el que volien era fer els deures i no volien dedicar temps a res més que no fos això “ fer el deures i ja està”, però a mesura que anaven treballant  i van començar a notar alguns bons resultats la cosa va començar a canviar . Exemple a l’hora de aprendre les taules de multiplicar ( que li costava tant i que portaven temps intentant-lo ). En el moment en que el professor  li va fer un control i es van donar compte que se les sabien i que no eren els últims es van sentir molt contents, i sobretot la MC que és la que més interès té.

Pel que respecta a les sessió en petit grup per treballar les emocions, la forma de treballar va ser la mateixa ja que es van crear tres grups i es treballa amb els tres els mateixos continguts.

M’hagués agradat posar alguna fotografia on es pogués veure la feina feta, però el centre no m’ha autoritzat a posar-les al bloc. Les puc tenir jo però no les puc posar a Internet.


Han sigut sessions molt positives  en les quals els nens han gaudit i jo també.


No hay comentarios:

Publicar un comentario