viernes, 8 de mayo de 2015

Sessions de tècniques d'estudi



Tècniques d'estudi i aprenentatge significatiu


És una de les activitats que vaig fer amb el tres alumnes, junts , en ella vam parlar de les tècniques d’estudi i aprenentatge significatiu. Vaig començar la sessió preguntant a l'alumnat, si sabien de que es parlaria? i ells van donar les seves respostes sobre el pensaven. A partir d’aquí els hi vaig comentar que el que deien estava bé però que havien de profunditzar més; llavors, vam fer una sèrie de pràctiques per que ells veiessin com havien de estudiar per treure el major rendiment de l’estudi. Li vaig donar una sèrie de pautes per a que quan estiguin sols pugin posar-les a la practica i fer un aprenentatge més significatiu.

Aquesta activitat la vaig repetir dos cops més i el que espero és que a la llarga els hi doni la possibilitat de que facin un aprenentatge significatiu.




Us deixo la pàgina Web: https://www.examtime.com/es/blog/tecnicas-de-estudio/

No hay comentarios:

Publicar un comentario