jueves, 21 de mayo de 2015

Avaluació amb la psicopedagoga. DAFO


El dimecres vaig fer la meva última reunió amb la psicopedagoga, per tal d' avaluar tot el procés amb el DAFO. Aquesta és una eina que em donarà l’oportunitat de veure les debilitats, amenaces, fortaleses i l’oportunitat a les que m’he hagut d’enfrontar.   

Debilitats
  • ·         Poca experiència en aquest camp.
  • ·         Haver de combinar la feina de l’escola amb les pràctiques, fet que m`ha suposat un gran esforç.
  • ·         Manca de temps per poder acomplir els meus objectius.
  • ·         Poca col·laboració per part dels pares.
  • ·         Canvi de tutora.
  • ·         Manca de recursos.
Amenaces
  • ·         Manca de temps per fer la posada en marxa del pla.
  • ·      Vaig tenir dificultats en el ritme de treball: va haver dies en que els alumnes amb els que treballava no van venir. Sobretot fa faltar alguns dies l'A.
  • ·    El que no hagi pogut estar amb la mateixa tutora durant el període de pràctiques en va suposar canvis d’horaris i algunes modificacions en el Pla
  • ·         No va haver participació per part dels pares.
Fortaleses

Motivació:
  • ·         He estat molt motiva amb aquest projecte.
  • ·         Jo porto ja uns anys treballant en educació formal, com a professora, però mai he estat a l’àmbit d’educació no formal, per tant va ser una nova experiència.
Integració:
  • ·         Des del principi m’he sentit molt integrada i he estat recolzada per tots el membres del centre.
  • ·         Em van considerar una més.
  • ·         Han confiat en mi per desenvolupar la feina, sense que ningú dubtes de les meves capacitats per posar en marxa el projecte.
  • ·         Va  haver una bona coordinació amb la psicopedagoga.
Les psicopedagogues del centre:  
  • ·         M’han assessorat en tot el que jo necessitava.
  • ·         Van fomentar la col·laboració i el treball en grup.
  • ·         M’ ha facilitat tota la informació que jo necessitava.
  • ·         Van acceptar el projecte.
  • ·      Van col·laborar tant en l’elaboració com en la posada en marxa del projecte.
  •          La psicopedagoga m’ha ajudat en tot el que necessitava, recolzant-me en tot moment.
  •            Ha sigut molt flexible a l’hora de fer el meu horari de pràctiques.  
Els alumnes:
  • ·         Van coopera en tot.
  • ·         La majoria es va sentir agust durant el desenvolupament de les activitats.
  • ·         Els hi agradava que estigués amb ells.
El centre
  • ·         El clima del centre és apropiat 
  •      El personal que treballa estan molt motivats
  • ·   Les instal·lacions del centre són apropiades pel desenvolupament del projecte.
El projecte:
  • ·         Les fases del projecte em van permetre la realització de la meva intervenció de manera organitzada.
  • ·         Les activitats que vam realitzar van afavorir l’adquisició de l’objectiu que m’havia proposat.
  • ·         Es van portar a terme totes les fases del projecte, seguin l’ordre establer.
Oportunitat
  • ·    Les pràctiques m'han donat l’oportunitat de desenvolupar una tasca com a psicopedagoga.
  • ·         Aplicar els coneixements adquirits al llarg dels estudis.
  • ·         Experimentar amb els alumnes.

La conclusió final la faré en la pròxima entrada

No hay comentarios:

Publicar un comentario