sábado, 21 de marzo de 2015

INICI PRÀCTICUM II

Ja porto uns dies treballant en el Pràcticum II el qual és una continuació del Pràticum I ja que l’estic fent en el mateix centre. Ara el que he de fer és treballar per acabar d’elaborar el pla d’intervenció i la seva posada en marxa.

La intervenció psicopedagògica que realitzaré en les pràctiques serà una millora en les capacitats d’aprendre a aprendre, per d’aquesta manera donar a tots els alumnes les oportunitats educatives per al desenvolupament de les seves capacitats en totes les matèries. Aquesta intervenció anirà destinada a una intervenció a nivell de petit grup i una altre més centrada en tres alumnes que assisteixen al centre i que ja portava treballant amb ells durant tot el semestre anterior, encara que no d’una forma tant directa.

Tal com he dit anteriorment i en cara que porto un semestre treballant amb ells i per tant conec el que es fa, no és el mateix posar-se en el paper de psicopedagoga, ja que et dones compte de moltes més coses que no pas quan estàs fent el que et diuen . Ara soc jo la que he de fer la intervenció i he de posar-la en marxa (sempre amb la supervisió de la meva tutora).

En aquests dies he tingut una sèrie de reunions amb la psicopedagoga i amb la resta de personal del centre per tal de poder elaborar la meva intervenció el més accessible possible ja que he de tenir present els horaris del centre. També vam estar perfilant el programa, com serà la meva intervenció, a qui anirà adreçada i com la portarem a terme. Espero i desitjo que tot el personal del centre posin tot de la seva part i els interessi el programa que estic preparant.

Ja aniré informant

2 comentarios:

  1. Hola Anna,
    La intervenció que la fas en una escola?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Saray.

      La intervenció no la faig amb una escola. La faig amb un centre de formació no formal.

      Eliminar